söndag 1 februari 2009

Higher, there's no need to calm down!!

Moi!

Lördagen spenderades först hemma och sedan hos Ida i sällskap av en påse med gött i, och en flaska med ännu mer onödigt socker i, men man måste ju unna sig? Tänker lite än på fredag natten/lördagmorgon/förmiddag, det känns konstigt. Vad tycker du egentligen? Har du vågat sagt det än? Eller är du fullt uppe i att försöka dölja det?



Söndagen, idag alltså, blev en dag med lite mer sött och onödigt, men man kan unna sig en gång till. Nea kom över och vi började dagen med att lägga oss i sängen med ett varsitt täcke och jag presenterade Little Britten för henne, som aldrig hade sett det förut. Det blev en tripp till älskade farfar och Vivi där vi firade Vivi som fyllde år i måndags. Hemlagad glass och sodastrimat vatten är en god blandning. På vägen hem "hoppade vi in", som morsan så fint uttrycker det, på prix.. oj ursäkta coop mena jag. Där hittade jag en bok, "Världens största fiaskon", det är en såndär bok med bara en massa onödigfakta, perfekt för mig!! Onödig är mitt andranamn. "Hannah Onödig Linder" men kalla mig Haan eller Haanus.



Just det, vi fick ju fiber här om dagen. Och jag provade för första gången för ungefär tre minuter sedan, det funka galant! Får hoppas att man kan få lite mer bandbredd än förut.

Dusch nu.

Sen ska vi, me, myself and Lars alltså, lägga oss och titta på en film, som vi sakta men säkert somnar till!



in time, you and I, we'll shine





- Hannah

Inga kommentarer: