måndag 9 februari 2009

I don't know how or why and I'll never know when

Hej(svenska)
Dagen började med fotografering av frisörer hemma hos Melissa.
Det gick snabbt och innan jag visste ordet av så höll vi på att plocka ihop. När vi sen kommer tillbaks till skolan så går jag och Mallan till matsalen för att trycka ner lite kebab och ris i pajhålen. När vi sitter där i lugn och ro kommer det en jävla imbecill och spiller mjölk över min axel och hår. Eftersom personen ifrågan är så grymt trög så sätter han sig utan att säga något.
Malin och jag tittar på varandra, jag måste säga nåt..
Jag klämmer fram ett arg och högt "tack". Till svars får jag "ingen orsak".
Nu måste jag komma därifrån, annars skulle det brista helt. Jag säger "jävla idiot" och går därifrån.
USCH!!!
Som tur är det finns det snälla personer här i världens också, så malin lånade ut en tröja åt mig. Resten av dagen spenderades hemma hos henne med te, ballerinakakor och mumsiga vaniljbullar.



Snälla, lägg ner. Du är en riktig pain in the ass!!


- Hannah


Inga kommentarer: