tisdag 3 februari 2009

If we make it we can all sit back and laugh!

Nabadeey! (somaliska tydligen)

Hur ofta brukar du hälla mjölk över en kompis?
Nej, brukar inte heller göra det, men idag hälde jag cirka tre liter, fis-jumen, mellanmjölk över Andrea, det var awesome!! Tro inte att jag gjorde det bara för det var så kul,
nej nej. Fredrik tog kort samtidigt också! En genomsur och surmjölk-luknande Andrea fick springa ner till gympa salen för att tvätta av sig. Sen var det ju det där med att städa foto studion, det måste ju också göras. Det luktade lite där inne, men det blev bra till slut, och för att fira det hela gick jag och Fredrik och åt sushi, jag hade bara smakat en lite bit förut, men tror jag
har ändrat mig lite om hur det smakar, det var riktigt ok! Nästintill gott. Efter det begick vi oss
till busstationen där vi tog en varsin buss hem, det var en trevlig, varför tänkte jag skriva order "trevlig" med ett "g" i början?, avsluting på dagen.

Nu sitter Lars på hyllan över skrivbordet och goes bananas där uppe, han är mys på alla sätt och vis!

mongo mongo mongo mongo mongo!! Åhhh!!!

-Hannah

Inga kommentarer: