tisdag 10 februari 2009

Everyone's confused, so I stay in my room!

Hello!(engelska tydligen)
Det blev en riktigt (miss)lyckad friluftsdag. Vi var några som hade uppfattat saker och ting lite fel så vi trodde att det bara var på eftermiddan som vi skulle ha det, som det brukar va.
Vi satt utanför klassrummet och undrade varför vi var så få. Vi sökte svar i lärarkorridoren och
fick reda på att det inte var några lektioner idag. Jaha.. Vi gick upp till våra gömmer på bilden och funderade över vad vi skulle göra nu. Efter någon timmes fundering kom jag på att jag skulle måla klart en gammal tavla. Så där satt jag med lite sällskap och målade. Sen kurrade det så mycket i magen att jag var tvungen att springa iväg och köpa lite knäckebröd på willys.
Sen var det dags för estet ettornas EOS-show. Det gick super bra, mycket skratt! När de andra fick skjus hem gick jag ensam mot destination busstation.



- Hannah

Inga kommentarer: