tisdag 24 februari 2009

So let's start, start to tear it all apart

Oscarsgalan på söndagen, den firades i lyx precis som den ska.
Det blev uppklätt, god mat och gott sällskap, en mycket minnesvärd kväll.
Det blev lax, potatisgratäng, fläckfilé och lite röd vin till, och som grädde på moset, min egen gjorda kladdkaka, hoppas den är uppäten nu, vi orkade inte mycket av den efter all mat.
Kunde faktist inte hålla tårarna inne helt när Heath fick oscarn för "bästa manliga biroll"..
Efter sådär sju-åtta timmars TV tittande och en hel del rökpauser, så bestämmer vi oss att ta bussen till stan. Där avslutar vi Oscarsgalan precis som den ska, på Donken, som Hilary Swank gjorde efter hon vunnit en oscar 2005. Nu skulle bara en seg ocg väldigt trött dag i skolan återstå.
Det var inte lätt vill jag lovar. Men runt klockan 15 var jag på hemma plan igen. Jag kunde inte riktigt lägga mig då, eftersom jag skulle säkert vakna mitt i natten, pigg som en jag vet inte vad.
Jag höll mig vaken med projektarbetet och la ifrån mig det när jag kom på att "Sex and the city" börjar vid klockan 17. Jag lägger mig till rätta, tittar på vinjetten till det.. en nanosekund senare sover jag som en bebis. Men det var det värt!
Ett stort tack till stackars lilla Ida som var så snäll och ställde upp som modell i snön idag, hoppas du inte blir förskyld bara!

Iväg för att fira kusinen Simson idag, grattis på nio års dagen buse!
När du druckit light produkter, smakar det också konstigt i din mun då? Det för det i min..
smakar jätte skumt, cola light.. usch! Men det var riktigt goda mackor vi fick.
Funderar på en temporär flytt till Farfar och Vivi som kommer hålla i sig i sisådär en månad.
Vad tros?
Nu blir det Top Gear, ja.. jag tycker det är bra..



Du kan kalla mig för
ett organiserat kaos...

- Hannah

Inga kommentarer: