torsdag 19 februari 2009

Take your time, think a lot!

Kakk!

Idag blev det en tripp förbi Team Sportia för att inhandla en sprillans ny sport-bh.
Mina är gamla och sletna. När jag kom hem var jag tvungen att göra nåt annat än att sitta vid mitt kära SNES, även om jag tycker om den väldigt mycket. Så jag och bror Gogan började baka.
Han gjorde plättbakelser och jag gjorde en fin och förhoppningsvis god kladdkaka.
Men den ska jag inte smaka på förens imorgon. För då blir det kalas för Freddan som fyller år.
När jag väntade på att kladdkakan skulle bli klar i ugnen i 150 grader celsius så satt jag och tittade på bilar. Då lyckades jag hitta en rikig pärla. Jag önska verkligen att man kunde hitta en riktig fin fin sådan. Det var en Volvo 262:a. Fy fan, den är fan nice!

Lunkan och Jossan droppade in en sväng här. Vi satt och frös nere hos mig och tittade på TV.
Får hoppas att vi spelar TV-spel nästa gång också.. Hihi



- Hannah

1 kommentar:

Fredrik Åke Hillbom sa...

mm SNES är ju AWSSOME hur kunde du slita dig!!