lördag 21 februari 2009

Get someone else to do the thinking please!

Går dag bestod av lite små fulla människor,
en inrökt lägenhet och musik från en bärbara dator.
Samt en kall väntan på busstationen. Klyvna känslor igår alltså,
men jag antar att det löser sig, för det brukar det ju oftast göra.
Jag har en massa foto idér, men jag skulle behöva minst två stycken som man tänka sig att ställa upp som modeller.
Någon som kan tänka sig att hjälpa till?
Eftersom den tänka kladdiga kakan inte blev kladdig i förrgår så gjorde jag en ny,
med bättre slutresultat. En kladdkaka med inbakade känslor.

Ikväll är en lugn kväll planerad, det blir spelen "rappakalja" och "med andra ord",
det är skrattfaktor på hög nivå. Bror gogan har bjudit över folk och jag likaså,
vem vinner.. that's the big question!
Att lägga patiens när Lars är närvarande är inte någon stor idé. Jag satt vid köksbordet och spelade "klockan". Plötsligt hoppar en brun lurv upp och lägger sig rakt över alla korten.. och börjar rulla runt. Det var bara att packa ihop det igen. För att försöka butta ner han är lönlöst!

Fortsättning följer....

Har vart ute och gått i sådär en och en halv timme, Puh... Först längs älven till Degernäs, genom strömtorp och sen stora vägen hem igen.

Fortsättning följer.....

Jag har nog inte skrattat så här mycket på länge! Fy fan vad kul vi har haft det. Skratta var nog det ända man kan göra när sex stycken personer bestämmer sig för att spela Rappakalja och Party Alias. Hoppa på ett ben och beskriva olika ord. Sitta och se skit sur ut samtidigt som man ska beskriva ord. Nea pratar med hela kroppen så armar och ben flög nästintill i hela rummet. Man säger fel, allt blir knas. En häng rolig kväll om jag får uttrycka det så. Hoppas på fler såna här kvällar. När vi gick ut på altan för att ta oss en rök så ser vi tre konstiga gestalter i den vita snön, tro det eller ej, men där står tre vildsvin, har inte sett dom där på väldigt länge nu, nu vet jag att ni lever i allafall. Imorgon blir det Oscarsgalan och jag är laddad!!




- Hannah

Inga kommentarer: