söndag 8 februari 2009

crazy drunken night

Alo!
Gårdagen blev bra.
Började med en lång dusch och ett misslyckat slingningsförsök på Lundström.
Men det var tur i oturen, en annan hade noobat sig som fan, så tror hon var lättad över
att det inte blev något. Sen gick vi ner till Fredrik där vi korkade upp vin och öl.
GüTT!!

Storebror gogan kom och hämtade en inte så nykter Hannah. Det är skönt med en storebror ibland. När jag kom hem och äntligen skulle lägga mig i sängen så låg täckena i en enda hög,
så jag ryckte tag i ett av dom för att räta ut det, då flög det något svart gestalt ur den.
Denna svarta gestalt var en mycket trött Lars, som hade bäddat gött åt sig i sängen, stackarn.
Bli väckt på ett sånt brutalt sätt. men han kom och la sig på mitt huvud istället, där han låg hela natten. Det är alltid mys med sängsällskap.
Natten till lördag kom en kalasglad bror med sällskap. Jag låtsades sova. Det började dundra i trappen ner till mig och jag förstod att snart skulle jag behöva stå ut med hans tjat, det är kul att prata, men inte vid kl 2 på natten, när man är trött och precis har lagt sig. Efter sådär 45 minuter av prat går gogan upp och hans sällskap frågar lite blygt om det är okej om han lånar min bädd"soffa".
- Help yourself, säger jag lite små trött.
Vi låg och diskuterade om dumma saker man kan säga och göra i sömnen, samtidigt som vi sakta men mycket säkert somnade till Little Britten. Jag kan inte sluta titta på den serien..

p.s Jag uppskattar ditt sällskap. d.s


Truth is that there’s no reason for me to even see your face anymore!!

You'll learn to hate me, but still call me baby.. it hurts


- Hannah

Inga kommentarer: