torsdag 5 februari 2009

beautymarks and scars, that is what we got




привет!(ett ryskt hej)


Fika idag, igen. Det är alltid lika roligt med er, det är synd att tet går igenom kroppen så jävla snabbt, toa nästa. Hemtentan är inlämnad också, gött.


Vad blir det nu? Lill katten Freja opererades igår. Det gick bra och hon är bra pigg idag.
Hon har inte behövt tratt idag, något som gör henne väldigt glad, och även mig.
Var iväg och hämtade henne efter i Örebro efter skolan igår. Hon kunde klämma fram ett litet ynkligt "mjau" när vi kom, tror hon var glad att hon äntligen fick åka hem. Skönt med helg igen, veckan har gått i racerfart. Jag hinner nästan inte med att rycka bort dom små flikarna på kalandern, men jag hoppas att jag kommer ikapp snart.


Imorgon har jag finska och självklart har jag glömt böckerna i skolan... fan.





Nu väntar en köttfärslimpa med fetaost i ugnen.. det ska bli gött! Efter en brakmiddag får det allt bli tv-spel igen, har startat en ny fil på Super Mario 64, det är super!

- Hannah

1 kommentar:

Anonym sa...

road trip!!!