tisdag 31 mars 2009

Send me a postcard if you get that far.

Gammelsmurf låg avdäckad i "snopp-rondellen",
och jag såg världens gulaste bil idag tror jag.
En dubbel "dejt" med fredrik, först lite sushi och sen en fika.
Var tvungen att dämpa mina cravings efter sushi, det satt verkligen fint med det nu.
Det blev många koppar te hos Aida igår, kaffe för hennes del.
Aida vänder sig om för att nysa.
- Haha, oj.. jag fick snor på tröjan.
- Får jag se? frågar hannah.
Hon gav henne fingret och ett glatt skratt samtidigt som hon gick mot köket för att torka bort det.
Nu känns det som dom gamla goda tiderna igen. Alltid något att prata om och många minnen att gå igeom.
Hon var en del som gjorde min dag i lördags, det är skönt att vara lite spontan ibland.
På fredag ska hon åka till Örebro för att fixa sin tatuering, och jag följer med som stöd.
Hon är en riktigt kämpe, inte ett pip sa hon sist, till det att tatuerarn gick ut för att telefonen ringde.
Aida säger;
-Hannah, kan jag låna ditt huvud?
Hannah lutar sig fram mot henne när hon ligger på britsen
- Vadrå?
Aida svarar;
- Så jag kan krossa det, det gör så ont!
Samtidigt som hon gör det ska jag göra upp planer för min nästa tatuering, vet inte riktigt vart jag ska ha den bara, jag funderar på att sätta den på sidan vid revbenen där typ.
Vad tror du? Dålig eller bra idée? (Den tecknade bilden är den jag ska tatuera in)


Måste citera Andrea från igår. Vi kom in på ämnet "ragga".
- Om man vill ha ett knull så kan man alltid få det,
för det finns alltid någon som är fulare än en själv som också vill knulla.
Vi skratta gott åt det.

På fredag kommer Aanus hem igen och lyser upp igen, jag längtar, jag längtar och jag längtar!!
Cirka två månader kvar till studenten och jag har lite panik, vad ska jag göra nu? Jag vill fortsätta plugga konst, men tvivlar för mycket på om jag har potensial för att utvecklas mer, eller om jag är tillräckligt duktig. Jag önskar och jag hoppas. Flytta står och hög upp på min lista över saker som ska göras efter 10:e juni. Vill inte blir kvar här resten av livet, det är lite för instängt för mig. Jag flyr inte från någoting, jag flyr till något...

I think I like him
I think I do. .

- Hannah




Inga kommentarer: