söndag 22 mars 2009

dirty and smiling

Hjärnsläpp och laster,
det är något jag ofta kan få.
Igår, lördag, drogs det iväg till Örebro för att inhandla lite grejer,
så som lite nya kläder och ramar. Ikea hade ett ganska dåligt utbud med varianter på ramar, men det får duga. Så imorgon, måndag, så ska jag släpa med mig alla ramar till skolan och sätta in bilderna i dom. Hoppas att dom verkligen passar nu också, men det ska dom göra. hoppas jag...
Går dagen började hemma hos Ida och slutade även där. Vi drog en sväng på stan, men ingen av oss var direkt på humör. Så vi återvände till Ida där vi drack te, tittade på gamla bilder och fredrik drog fram kameran och fotade lite. Tog bussen hem vid klockan 12. Slutade upp i sängen med lite tyst musik i bakgrunden.


På onsdagkväll ska jag hjälpa moster och visa kläder som hon säljer. Det blir en stressig kväll,
men tror jag kan fortsätta att fixa på bruksgårn igen på torsdan. Blir att ta ledigt onsdag.
Aanus har vart här i helgen och lyst upp Degen. Alltid skönt när hon kommer tillbaks.
Båda hade fått en jorma i pannan, dom fick pola lite. Fredagen spenderades för det mesta i hennes bil. Tillsammans med en varm paj och fyra deciliter cola som bestod av 40% vatten.
Vi tog igen allt som hänt sen vi sist sågs.

Vaknade i morse, trodde solen sken idag också, skulle inte ha tittat ut, där ute möts jag av snö..
SNÖ.. Nej tack, jag vill ha vår nu!







- Hannah

Inga kommentarer: