söndag 1 mars 2009

Who know all the wrong words?

Fredagen började med skola och avslutade med ett krogbesök.
Innan vi gick mot stan satt vi hemma hos Malin och hade det allmänt trevligt.


Lördag bestod av fina män-(n)-i-skor, promenad och sällskapsspel. Efterlängtade Aanus hade kommit tillbaks till verkligheten över helgen, och det var så kul att få träffa henne igen.

Nea var lika engagerad igår på att spela spel som vanligt, men den här gången fick jag med henne på film, som alltid är lika roligt att titta på. Hon och Malin hade vart så snälla så dom hade bakat super goda muffins. Vid klockan tre där nångång så packade vi ihop.


Idag blev det en promenad, solo dock, och sedan begick det iväg till Stora Valla för att titta på Neas match. Aanus buss gick vid klockan sex så sa hejdå till henne. Så fort jag steg ur bilen och såg henne köra iväg, kom jag på hur mycket jag har saknat att åka runt i hennes vita 850 och lyssna på musik. Hon kommer ju tillbaks om nästan tre veckor.

Aida var så snäll och lånade ut sin heliga "sex and the city"-box till mig. Det har nästan stått på 24/7 här.



- Hannah

Inga kommentarer: