torsdag 26 mars 2009

It's a box of many flavours

Det känns lite skumt att sitta hemma så tidigt på dagen.
Självklart spenderas tiden hemma vid datorn eller tevöön.
Suttit och tittat lite på programmet "next" som går på MTV, hmm..
Varför detta äckligt tråkiga skådespeleri?
Varför ska jag promt titta på det när jag vet hur jäkla b det är.
Vem vill mjölka kossor och plocka ägg på en dejt?
Inte jag, men jag är ju inte med, så jag kan bara sitta och titta på de som skämmer ut sig själva.
Varför dessa rim, som självklart är i världsklass.
Men jag böt nu till lite vettigare program, halv åtta hos mig,
ja, kalla mig kärring men jag står för att jag tycker det är kul!
Helge Skoog kan få in några go grejer, lite härligt kaxig sådär.
Gårdagen, onsdag, spenderades på Bruksgårn för att hänga upp grejer. Nu är det icke långt kvar. på lördag, på lördag, på lördag..
Tidningen kom och intervjuade oss.
Dock så skrev de fel på mitt namn i en av tidningnarna, usch. (:$)
Sista fin puttsen fixas i morgon(fredag).
Det blir att fira ordentligt på kvällen, det är vi värda tycker jag.
"Han är en ostmänniska, hälften människa.. hälften ost"
- Hannah, kärringen


Inga kommentarer: