lördag 7 mars 2009

Cost me so much to hate


Usch . . . .


Och nu vrider vi tillbaks klockan några timmar. Var iväg på en såndär trevlig loppisrunda med
morsan och mormor. Varför vi fick för oss att vi skulle åka iväg just idag var för att mormor hade hittat en fin hylla som hon skulle köpa. När vi entrar den första loppisen, där den inspanade hyllan skulle vara lokaliserad så var den, som mormor hade räknat ut, redan såld.
Vi fortsatte och titta ändå, kanske skulle det komma upp nåt liknande, eller varför inte bättre?
Morsan står och klappar på en brun skänk i mahogny.
- Den ska jag ha! säger jag och lägger handen på.
Tittar på prislappen. Ja, 250 kronor är helt överenskomett.
I nästa stund föröker två grabbar få in den i bilen. Jag tror att våran 940 är byggd för att
frakta sånadär, den passa perfekt i bilen. Nu ringde en frysen farsa hemma, utlåst.
Då var det bara att åka dit och öppna upp. Sen hade jag en såndär mysig 15% rabatt-lapp från JC, så jag köpte mig ett par jeans. Gottit.


- Hannah
Anytime, anywhere..

2 kommentarer:

Fredrik Åke Hillbom sa...

den var ju skit snygg, mm...

oh-hannah sa...

I know, jag har bra smak ;)