lördag 28 mars 2009

Whatever you do, do it with a smile boy !

Vernissage idag, det gick super bra. Mycket folk som kom, och inte bara "närmast sörjande",
utan också "riktiga" människor också, vi fick till och med blommor, mycket blommor.
Blir riktigt glad när folk som man verkligen inte trodde skulle komma kom.
Kaffet tog snabbt slut, och det var lite svårt att hinna prata med alla.
Vi lämnade Bruksgårn vid klockan 01 där på natten, och sen fixade vi det sista med listan som skulle vara med. Vi var klara vid kl 04 där någon gång. Tittade på två avsnitt av SATC, jag somnade på det tredje. Vi gick sedan upp vid klockan 08 där, då vi gjorde oss iordning och slängde oss i bilen för att åka ner för backen och till vänster. där Bruksgårn ligger
Ett stor tack till alla som kom!
Nu.. en kär gammal vän till mig har lite problem, för lite att göra.
Eftersom jag bryr mig så, så tänkte jag göra en liten lista som du kan få lite inspiration ifrån.
1. Sortera gammla fotografier.
2. Städa HELA huset, var enda vrå.
3. Komma och hälsa på när jag tar studenten
4. Skotta bort all snö som finns så det kan bli vår. (Jag har föresten lovat mig själv att inte klaga mer över snön, eller påstå att det är vår, för då blir det inte som jag vill, har jag märkt.. )
5. Starta en blogg, och blogga om denna uttråknad(hitta jag just på det där ordet?) du lider av.
Kan tyvärr inte komma på nåt mer åt dig, men jag lovar att jag skriver dit det direkt då!
Ikväll blir det fira, och jag är pepp som satan, fast än halsen gör ont!


- Hannah, första egna utställningen avklarad

1 kommentar:

Susanne sa...

åhh jag som hade planerat att komma men glömde helt bort det :/ förlåt! Hoppas det var kul och att det kom mycket folk osv <3