onsdag 18 mars 2009

We did dance and took a chance

Tycker allt att utställningen på folkets hus blev lyckad. Alla medverkande under RS kunde sin sak och jag beundrar dom,
jag skulle hemskt gärna också kunna stå på en scen och underhålla.
Nu går istället tankarna åt malin och min egen utställning som hålls den 28 Mars kl; 13:00 på Bruksgårn i Degerfors,
som jag redan nämnt, men det är alltid värt att nämnas igen.
Efter att inte ha sovit hemma på typ ännu en vecka så åkte jag
hem idag och gjorde det.Känns skumt på något sätt, blivit för ovan, men man vänjer sig snabbt. Det blev sammanträdande efter RS och vi begick oss till andra delar av staden.En annan var så trött så jag avrundade dagen redan vid 02:20 där. Jag känner mig väldigt peppad inför den 28:e och hoppas på bra respons av de besökande.Idag skrevs det ut en massa bilder. Ska fixas ännu mer imorgon. Övertalade min kära mor att vi skulle åka iväg och köpa lite kläder, måste ju se fin ut på vernissage. hö hö.. Det är trevligt att kunna burra in ansiktet i Lars päls och känna lukten efter han nyss vart ute och sprungit runt. Just nu visar han sin lycka över att jag äntligen är hemma genom att springa runt här i källaren. Han är go, min alldelses egna Nano.







- Hannah

Inga kommentarer: