fredag 27 mars 2009

I'm one of a few survivors from a drawer labeled "lost and found"

Imorgon smäller det.
Men självklart går ju en annan och blir SJUK! Man tackar..
Tro inte att jag skiter i firandet sen på kvällen, nej här jäävlar ska det firas.
Skit samma om jag hostar lite när jag surrplar i mig ölen.
Jag skyller på vädret. Dagen till ära så har det snöat precis hela dagen!!
Man blir lite förvirrad när man tittar/går ut. Blev så trött på det när jag kom hem
så jag försökte skotta bort det, men orkade åkte snabbt ur kroppen.. jag fick nöja mig med att uppfarten var fri från snö.. för en stund ialla fall.
Ska iväg och hänga upp sista tavlorna, sen ska mallan och jag avnjuta Sex and the city.
En "tag" skulle inte heller sitta helt fel. Tycker det låter helt okej.
Inte mycket mer som händer här. Kan inte släppa det här med vädret.. Varför detta elände?
USCH!..

- Hannah, sjuk

Inga kommentarer: