måndag 23 mars 2009

Dear, I fear we're facing a problem!

Jag är van att leva med lite skit i hörnen, men nu har det fan gått till överdrift.
Jag måste städa. Jag har ju inte vart hemma mycket de senaste tre veckor,
men tanken slog mig att det inte är så bra att ha damm-elefanter under sängen,
bakom TVn och i datorn.
Jag ska inte få lägga mig förens jag har städat.
Hälla ut vattnet i hinken som står längts bort i rummet,
där gammalt damm som jag har städat upp nu blandat sig med nytt damm efter stått på golvet i nästan 4 veckor.
Och på byrårer och andra ställen där jag varsamt har torkat så ligger det nu ett nytt,
och nästan värre lager med smuts och damm,
men där kan jag ändå skylla på det två katterna som springer ut och in, men ändå..
Tro inte att jag är en jävla lortgris,
jag prioriterar bara annat just nu . . .

- Hannah, städarns pöjk!

16 minuter och 47 sekunder efter det att jag lagt ut inlägget så kommer jag på att jag glömt berätta "the big news", JAG FICK LAN-ADAPTERN TILL MITT WII IDAG!!!!! Har legat i sängen och läst varenda nyhet på "News Channel", planerat vart enda spel jag ska ladda ner när jag införskaffat mig lite Wii-points. Jag måste säga något, jag är kär i mina TV-spel.

Behöver jag hjälp?

- Hannah, kär och jävlig

Inga kommentarer: