fredag 13 mars 2009

Heaven smiles above me

Andra dagen på restaurangshowen.
Det gick bra, blev dock lite stressigt med att hälla upp cider till de törstiga besökarna.
Undra vilka av dom som verkligen var törstiga och de som bara blev lite små sugna när de såg
den kissfärgade kolsyrade drycken?
Nu sitter jag hemma, funderar över det som hänt under dagen.
De sju koppar kaffe jag druckit har verkligen börjat ge verkan, sitter och små skakar här vid datorn. Det var jag och Karin med det långa håret som var kvar sist av vi som hade hand om utställningen. Imorgon ska det ivägs och gratta lille kusinen som fyller 15 bast.
Grattis Pontus, eller Sutan som gog och jag kallar han.

Vill ni ha ett tips?

Super om jag får säga det själv..

Lundström och min uställning närmar sig med storm, men jag känner mig pepp.
Den 28/3 kl:13:00 på Bruksgårn i Dfs. Be there!!

- Hannah

Inga kommentarer: