onsdag 29 april 2009

Here come the bastards

Igår, tisdag, efter vi struntat i ännu en idrottslektion så gick jag och Herr Lång, Jocke,
runt på stan för att se vad den hade att erbjuda. Det fanns tyvärr inte så mycket där.
Vi bestämde oss för att köpa mjukglass, men en annan har begåvats med laktosintolerans så jag tittade bara på när Jocke åt sin. Medans vi satt under ett träd som precis blomma ut så knäpper det till i min rygg.
Jag svär, Jocke skrattar.
Han skratta inte lika mycket sen när det visade sig att jag fått ryggskott.
Hur kan man få det i den här åldern? Jag trodde bara äldre fick det.. Vad fel en kan ha.
Sjukskrev mig idag, men efter att ha legat i sängen utan att kunna röra sig så bestämde jag mig för att dra mig till skolan, kan ju ändå inte få något gjort utan böcker.
Kommer dit, gick och åt och drog vidare.
Nu tre ipren senare känns ryggen bättre, och jag hoppas att kunna bli en anständig människa redan imorgon.
Imorgon ska vi förlora oss i alkohol-halltigadrycker på altan, och hoppas att den här "fyllan" har mer att ge. (Fult uttryck det där, fylla.. )


"I'm not going down on my knees begging you to adore me
Can't you see it's misery and torture for me"


Gjorde mig en playlist förut, och jag blev nöjd. (Tyvärr fanns inte alla på Spotify..)
Depeche Mode - Shake the Disease
Primus - My name is mud
Creedence - Have you ever seen the rain
Creedence - Bad moon rising
J. Tillman - Steel on steel
J. Tillman - James Blues
Madrugada - Vocal
Tool - Vicarious
Tool - The Pot
A perfect Circle - Judith
Primus- Jerry was a race car driver


- Hannah

Inga kommentarer: