måndag 20 april 2009

Conversation, contradiction, criticism

Idag ringde dom och berätta att mina balklänning var klar.
Det tog inte lång tid innan jag stod inne på Zaris med skorna till balen i högst hugg.
Klänningen satt som en smäck.
Eftersom en annan bara har begåvats med 162 cm så var dom tvungna att sy upp den lite.
Hittade även en fin kuvärtväska som jag ska ha. Fick bra pris på den också.
"Fancy Fanny" hetter märket.
Sen bar det iväg till Ica Maxi för att fixa 50-års present till Morbror.
Jag tror han har kommit in i någon kris eller så, med tanke på vad han önska sig.
På fredag är jag bjuden på middag, jag fick gärna ta med mig en vän, så nu ska jag försöka
ragga upp någon att ta med. Vill du med?:$
Börja klinka på basen igen, varför har jag vart ifrån den så länge?



- Hannah

Inga kommentarer: