torsdag 9 april 2009

She look so cool in her new Camaro

Igår var det tredje natten i rad som aanus och jag somnade till "sex and the city".
Hon är inte bara rolig, hon är bra på att prata i sömnen.
Tror hon pratar lika mycket i sömnen som jag gör när jag är vaken.
Okej, kanske lite att ta i, men hennes käft går i ett ibland när hon sover, men det
är ju bara kul för mig, det är synd att aanus sover, för då har jag ju ingen att skratta ihop med.
Roligast är det när vi tar den vanliga trippen till Statoil, köper något för så lite pengar som möjligt, tar Kosia hem, för det är då jag får köra.
Fan alltså, jag blir lite krut. Försökte hitta något intressant att läsa på internet för att fördriva tiden tills det att jag ska slänga mig i duschen för att sedan dra iväg till Reddan, så ser jag att Aanus har vart inne på någon äcklig sida som låg kvar, var ju självklart tvungen att kolla upp det där.
Kissie.se, ja du... Anna "Älg" Johansson..
Det är blondinbella med silikonbröst. Hon skriver om livet upp i Hufvudstaden, gå i affärer,
hur svårt det är att hitta en BH i rätt storlek till sina nyförstorade bröst, och du ska veta detta..
Hon är ett år yngre än mig, JA.. Men men, vi är vi alla olika.
Men hon verkar ändå vara smartare än Blondinbella, ett stor plus till henne!


- Hannah

Inga kommentarer: