onsdag 28 januari 2009

Where did I sleep last night?


De känns rörigt nu, mycket på en och samma gång, därför har jag tagit beslutet att köpa en ny fin kalender imorgon! Hej föresten, har inte skrevit på så där ett halv år, men nu ryckte de så i fingrarna, var tvungen att skriva något. Känner mig förvirrad, tiden går snabbt, är det verkligen nu till våren vi går ut? Driver någon med mig? Måste nästan vara så.

Måste fixa min blogg, den ser inte vacker ut..


Efter jag hade vart så grym och fixat klart ett arbete två veckor i förväg, gick jag ner till mitt dunkla och mycket kalla rum i källarn, där jag med gott samvete kunde sätta på Nirvana Unplugged, jag kommer nog aldrig tröttna på den skivan.

Fars-gubben är iväg till Linköping, tror jag det var, så jag ringde upp och böt några ord med honom. Han var på en såndär kurs.. igen. Imorgon är jag sugen på en fika, en låång jävla fika. Vem ska jag släpa med mig?
Nu har Lars redan lagt sig till rätta i sängen, så jag ska göra min håriga vän med svans sällskap.
Go'natt!
"Who needs action when you got words"

Inga kommentarer: