torsdag 29 januari 2009

Am I in anyway divine? Or still twisted and unkind?




Alo!!
Har väl inte hänt något speciellt idag, förutom att jag införskaffade den där kalandern, kan jag få någon ordning i mitt liv nu?




När jag stod och plockade ut diskmaskinen plingade det på dörren, jag öppnade. Där står grannen Sara, lite smått uppspelt. I hennes hand har hon något blänkande. Hon berättar att hon har vart iväg någonstans där dom sålde ut kläder och hon inte hade kunnat motstå detta blänkande tygstycke. Hon väcklar ut den och skrattar.
- Jag visste ingen jag kunde köpa den till, men kom att tänka på dig. Den kostade bara 50:-, det är ju en kul grej. Säger hon med ett stor leende på läpparna.
Jag tar på mig den. Hon slår ihop händerna och säger glatt.
- På något sätt är den fin.
Jag tackar så mycket för klänningen och säger hej då. På något sätt tycker jag om den, kanske för att den är från henne. Det känns skönt när någon tänker på en sådär. Det gjorde verkligen min dag, måste visa den för morsan, undra vad hon säger?Imorgon hoppas jag på kinamat och öl, M-U-M-S!!


Har du hört Madrugada? Om inte, lyssna på dom!







1 kommentar:

Anonym sa...

den där kan ju bli assnygg på ju!!