tisdag 22 mars 2011

Skinny love.

Jag förvånar mig själv genom att först göra klart ett arbete över ett dyng innan utsatt inlämningsdatum samt att göra det extremt snabbt. Dock händer det att det återstår mycket tid. Tid till att göra vad jag vill med. Jag kan göra allt det där jag har velat göra när jag annars inte har tid, för jag måste se till att få mitt arbete bra och inskickat i tid. När jag inte har tid vill jag göra allt på en och samma gång, jag vill rita, jag vill fota, läsa böckerna jag har staplat på hög som skall läsas, jag vill dricka kaffe med mina kompisar och jag vill se någon film jag har hört om.

Jag försökte rita, men jag blev bara missnöjd med resultatet och min inspiration var så låg. Jag vill fotografera, men efter ca 40 kattbilder så känner jag att jag har tillräckligt. Jag vill dicka kaffe med mina vänner, men alla är upptagna. Jag vill se film men vädret är för fint för att sitta inne och glo på en film med gott samvete. Jag vill lyssna på musik, men vet inte vad för musik jag ska lyssna på. Nu är det bara onsdag och torsdag kvar som jag ska försöka fördiva..

- Hannah

Inga kommentarer: