torsdag 24 april 2008

Torsdag 24/4 2008



Fick en ganska dålig start på dagen, inte nog med att katten Lars kom och väckte mig vid fem på morgonen av ett högt skrik i örat och klor i ansiktet, jag försov mig.. men tur i oturen som jag jämt har så kom jag bara 20 minuter försent. Dagen gick segt och huvudet kändes tyngre och tyngre ju längre in på dan vi kom.. Utvecklingssamtal blev de vid 17:30, bättre än de förra, men ändå inte fulländat, de finns saker att göra tydligen. (Fars-gubben har bytt namn också, Melissa hörde nog lite fel när hon fråga efter hans namn.. Nu heter han Pelle, och inte Peo.)Måste ta mig i kragen nu, med cirka sex veckor kvar till sommarlov och mer skoltrött än en jag vet inte vad, så blir de tufft.. men jag ska fan klara de, jag ska de... DU! Lundström, ska vi fixa de här nu så vi kan gå på lov utan några bekymmer?

"De är lätt att kasta kärlek där den vackert tas emot!"
tragiskt men sant..


idag är de +/- 155 dagar kvar tills 18 års dagen.. jag längtar lite tror jag.

Inga kommentarer: